Beers & Books - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel/full_commentlist/1#c39133360
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 4. (befejező) rész: Interjú Para Kovács Imrével
2020-10-25T21:22:02+01:00
2020-10-25T21:22:02+01:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
<a href="https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel?full_commentlist=1#c39133128" class="reply_nick_1492210" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39133128 );">@Laszlo Totth</a>: Nyilván.
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel/full_commentlist/1#c39133128
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 4. (befejező) rész: Interjú Para Kovács Imrével
2020-10-25T20:17:19+01:00
2020-10-25T20:17:19+01:00
Laszlo Totth
http://blog.hu/user/1492210
<a href="https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel?full_commentlist=1#c39132572" class="reply_nick_1156582" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39132572 );">@Dr. Mabuse</a>: Kedves Dr. Úr/Asszony! Nem tudom, hogy vannak-e szabályok 《bízom benne, hogy nincsenek!》arra, hogy hogyan kell/illik válaszolni egy adott bejegyzésre!? Vagy arra vannak szabályok valahol leírva, hogy egy blogbejegyzésre mi a leendő válasz max. hossza? Sztem nincs; és ha az meghaladja toleranciád, hát szörfölj kérlek máshová. Én konkrétan idevalónak tartom a vonatkozó írást, a hossza a beíró stílusának sajátja, amit nem találtam stílustörőnek, sőt ...
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel/full_commentlist/1#c39132572
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 4. (befejező) rész: Interjú Para Kovács Imrével
2020-10-25T17:33:19+01:00
2020-10-25T17:33:19+01:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
<a href="https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel?full_commentlist=1#c39132512" class="reply_nick_569099" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39132512 );">@brumifiu</a>: Ez egy blog, bazmeg, ha nem vetted volna észre. Nem tényfeltáró újságírás és nem a Nagy Francia Enciklopédia.
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel/full_commentlist/1#c39132512
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 4. (befejező) rész: Interjú Para Kovács Imrével
2020-10-25T17:17:02+01:00
2020-10-25T17:17:02+01:00
brumifiu
http://blog.hu/user/569099
Érdekes , de nem teljes a kép , kéne olyanokkal is beszélni akik nem voltak különösebben meghatározói a lapnak, de rendszeresen dolgoztak, írtak, szerkesztettek , szervezték a Maláta esteket, részt vettek a lap munkájában. Sokan voltak., mint pl. Ludwig Emil, Merza Gábor, Bátori Erika, Gondos Erika, Mesteri Csaba, Fedor Zoltán és még sokan mások. Ha tényleg a Maláta, sörirodalom és kocsmakultúra című lap történetének feltárása lenne a cél, akkor alaposabb újságírói munkára lenne szükség. Meg lehetne kérdezni olvasókat, rendszeres előfizetőket, kocsmárosokat mi okozhatta a lap népszerűségét. Berek Péter , Lakatos Tamást stb. Lehetne beszélni pl a Civil rádióbeli műsorokról és a lap máig ható hatásairól. Lehertne beszélni, a Maláta sztorit ismerő történésszel és szociológussal.Szóval van még munka vele, ha a szerző nem akar megragadni a felszinen, a sztorizásoknál.
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/24/a_malata_folyoirat_tortenete_4_resz_interju_para_kovacs_imrevel/full_commentlist/1#c39127426
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 4. (befejező) rész: Interjú Para Kovács Imrével
2020-10-24T18:42:26+02:00
2020-10-24T18:42:26+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Nincs jelentősége, de a Para már a negyedik számtól írt a Malátába. Nekem az egész riport sorozat nagy élmény volt, már-már meghatódva emlékeztem vissza a daliás időkre.
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/10/a_malata_folyoirat_tortenete_2_resz_interju_vetek_gyorggyel/full_commentlist/1#c39082100
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 2. rész: Interjú Vétek Györggyel
2020-10-15T11:05:03+02:00
2020-10-15T11:05:03+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Nagyon jól sikerült interjú. Ami ritkán fordul elő mostanában velünk, a Gyuri is és én is ugyanúgy emlékszünk a dolgokra.
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/04/a_malata_folyoirat_tortenete_1_resz_interju_kovacs_malata_gaborral/full_commentlist/1#c39051700
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 1. rész: Interjú Kovács „Maláta” Gáborral
2020-10-07T22:56:17+02:00
2020-10-07T22:56:17+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
<a href="https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/04/a_malata_folyoirat_tortenete_1_resz_interju_kovacs_malata_gaborral?full_commentlist=1#c39051470" class="reply_nick_284436" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39051470 );">@balkon-úr</a>: Ha lemegy mind a négy rész, akkor majd kiadjuk kötetben vágatlanul, a címe az lesz, Hogyan lett Kovács úr alkoholista" – és lesz sorrend is kivel rúgott be a főszerk. 1. legjobban, 2. leggyakrabban
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/04/a_malata_folyoirat_tortenete_1_resz_interju_kovacs_malata_gaborral/full_commentlist/1#c39051470
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 1. rész: Interjú Kovács „Maláta” Gáborral
2020-10-07T21:43:07+02:00
2020-10-07T21:43:07+02:00
balkon-úr
http://blog.hu/user/284436
Azért a Söröskorsó és pohárgyűjtő egyesületet megemlíthetted volna, a régi berúgások emlékére! (Csaba, egy volt elnökségi Tag)
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/10/04/a_malata_folyoirat_tortenete_1_resz_interju_kovacs_malata_gaborral/full_commentlist/1#c39035336
Válasz erre: A Maláta folyóirat története 1. rész: Interjú Kovács „Maláta” Gáborral
2020-10-04T15:01:24+02:00
2020-10-04T15:01:24+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Egy csomó réges-régi, de még ma is szórakoztató cikk elolvasható a sertepertén, a malátdigitál címke alatt: <a rel="nofollow" href="https://serteperte.blog.hu/tags/mal%C3%A1tadigit%C3%A1l">serteperte.blog.hu/tags/mal%C3%A1tadigit%C3%A1l</a>
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/08/31/himnem_nonem_delirium_deliria/full_commentlist/1#c38873456
Válasz erre: Hímnem, nőnem – Delirium Deliria
2020-08-31T08:37:52+02:00
2020-08-31T08:37:52+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
A hüvelygomba sörrel, vagy legalább is valami hasonlóval már próbálkoztak és mondhatjuk, hogy legfeljebb bulvárhírként aratott sikert. <a rel="nofollow" href="https://drinkunion.hu/cikk/esszencia">drinkunion.hu/cikk/esszencia</a>
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/08/03/egy_poetikus_delutan/full_commentlist/1#c38771518
Válasz erre: Egy poétikus délután
2020-08-04T11:14:15+02:00
2020-08-04T11:14:15+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
A helyzet az, hogy ismét bebizonyosodott, hogy képesek vagyunk öt órán keresztül inni úgy, hogy nem is volt a Krieken kívül igazán jó sör. Még szerencse, hogy volt Unicum! Hazafelé – biztos, ami biztos vettem azért négy Pilsner Urquellt az Örs vezér téri Nemzeti dohányboltban. A borsodiaknak meg javaslom az IPA mihamarabbi kiszállítását a kocsmákba!
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/07/26/kobanyai_historia_x/full_commentlist/1#c38743598
Válasz erre: Kőbányai história X
2020-07-26T13:51:08+02:00
2020-07-26T13:51:08+02:00
brumifiu
http://blog.hu/user/569099
Nekem izlett az alkoholmentes sör is, mert szojas voltam, de mint ismert nem ezért hívtak meg bennünket.
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/07/26/kobanyai_historia_x/full_commentlist/1#c38743368
Válasz erre: Kőbányai história X
2020-07-26T12:35:46+02:00
2020-07-26T12:35:46+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Tiltakozom! Én nem ittam alkoholmentes Drehert, csak néztem, a sok írástudót, hogy ízlik nekik!
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/06/07/keringo_ua-nak/full_commentlist/1#c38589170
Válasz erre: Keringő (UA-nak)
2020-06-09T12:45:35+02:00
2020-06-09T12:45:35+02:00
CsobiBlog
http://blog.hu/user/1125360
Ez most jól esett, köszönöm. ;)
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/05/02/borsodi_hoppy_dreher_ipa/full_commentlist/1#c38468602
Válasz erre: Borsodi Hoppy – Dreher IPA
2020-05-02T09:35:13+02:00
2020-05-02T09:35:13+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Egy rendes tanyasi buliban pálinkát isznak, azt meg tök mindegy, hogy milyen sörrel kíséred. Ennek ellenére tökön ragadtad a lényeget, vagyis hogy két teljesen felesleges sörről beszélünk, amiknek csak az ad értelmet, hogy a marketinges nyugodtan hátra dőlhet: ezt a típust is letudtuk!
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/02/16/egy_konnyed_tura_pillanatai_zirci_apatsagi_manufaktura/full_commentlist/1#c38211602
Válasz erre: Atyám! Lukas a gatyám - Zirci Apátsági Manufaktúra
2020-02-25T15:10:31+01:00
2020-02-25T15:10:31+01:00
apuska
http://blog.hu/user/3063
Akkor most mormolj el ezután 1, 2, 3, 4, 5 miatyánkot!
https://beersandbookskft.blog.hu/2020/02/16/egy_konnyed_tura_pillanatai_zirci_apatsagi_manufaktura/full_commentlist/1#c38175952
Válasz erre: Atyám! Lukas a gatyám - Zirci Apátsági Manufaktúra
2020-02-17T07:53:27+01:00
2020-02-17T07:53:27+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
„de lehet, hogy egy bolgár pópa spontán erektáló répáját csalánnal verte volna a kolostor egy szent szögletében a zirci sört megkóstolván” – ezután már csak jó lehet zirci sört inni!
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/07/21/igy_neveztek_el_ti_hulye_nevu_magyar_kisuzemi_sorok/full_commentlist/1#c38097734
Válasz erre: Így adtok nevet Ti. Hülye nevű magyar kisüzemi sörök
2020-01-28T12:35:49+01:00
2020-01-28T12:35:49+01:00
Lángoló Nyelesfing
http://blog.hu/user/861987
Gólem: Sötét Bunkó
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/07/21/igy_neveztek_el_ti_hulye_nevu_magyar_kisuzemi_sorok/full_commentlist/1#c37458244
Válasz erre: Így adtok nevet Ti. Hülye nevű magyar kisüzemi sörök
2019-07-25T13:01:19+02:00
2019-07-25T13:01:19+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Ha tudtam volna, hogy meg kell néznem a "gugliban", megtettem volna. Te magad adtad meg a választ: Pécsen ezt mindenki érti. Amúgy a kettő nem zárja ki egymást, egy helynek is lehet hülye neve. Így, legalább meghoztad a megvilágosodást. A lényeg, hogy megvan.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/07/21/igy_neveztek_el_ti_hulye_nevu_magyar_kisuzemi_sorok/full_commentlist/1#c37458130
Válasz erre: Így adtok nevet Ti. Hülye nevű magyar kisüzemi sörök
2019-07-25T12:33:06+02:00
2019-07-25T12:33:06+02:00
potstiller
http://blog.hu/user/778217
Hülye név a Stunczorgó? Az egy pécsi kulthely volt, ugyanúgy mint a Kanta vagy a Szomjas Tüzér. Pécsen ezt mindenki érti, a Benga meg lokálisan terít. Beütötted volna a gugliba, lett volna megvilágosodás.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/04/22/fekete_lyuk_emil_ulischberger_sorivoknak_valo/full_commentlist/1#c37086152
Válasz erre: Fekete lyuk - Emil Ulischberger: Sörivóknak való
2019-04-22T09:33:41+02:00
2019-04-22T09:33:41+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Hűsz éve nem volt ez a könyv a kezemben, mégis azt kell mondanom, hogy sommásan ítélkezel. Akkoriban nem létezett még internet és a szerző a bolgár tengerparton és Magyarországon kívül nem igazán szerezhetett személyes tapasztalatokat. <br />
A Sörtéka (2008) szerintem egy egészen jó, bár kétségtelen, nincs benne a hazai kraft. Vétek Gyuri Sörkönyve (2016) viszont a lehetőségekhez képest egész jól feldolgozza a modern sörfőzés eredményeit.<br />
A nagy összefoglaló munkák kora lejárt. Mindennapi sörügyi változások követésére sajnos nem a könyv a legjobb válasz. Ami ma trendi, mire átfut a nyomdán, már lehet, hogy nevetséges anakronizmus, nevetni való zsákutca,
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/04/07/_vegeredmeny_lamanak_dreher_gold/full_commentlist/1#c37031943
Válasz erre: "Végeredmény lámának" - Dreher Gold
2019-04-08T09:39:19+02:00
2019-04-08T09:39:19+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
A javulás tettenérhető a Classichoz képest, de nem ártott volna egy kicsit több bátorság a komlóhasználatnál és akkor lenne határozott karaktere.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/03/17/pityesz_es_savanya_reczer_kollab_11_csikar/full_commentlist/1#c36919464
Válasz erre: Pityesz és Savanya - Reczer kollab 11. Csikar
2019-03-19T11:24:23+01:00
2019-03-19T11:24:23+01:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
<a href="https://beersandbookskft.blog.hu/2019/03/17/pityesz_es_savanya_reczer_kollab_11_csikar?full_commentlist=1#c36919226" class="reply_nick_220385" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36919226 );">@Pável</a>: Köszönöm, de az az igazság, hogy szín józanul írtam. Még ha nem hiszed el, akkor is. :)
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/03/17/pityesz_es_savanya_reczer_kollab_11_csikar/full_commentlist/1#c36919226
Válasz erre: Pityesz és Savanya - Reczer kollab 11. Csikar
2019-03-19T10:32:34+01:00
2019-03-19T10:32:34+01:00
Pável
http://blog.hu/user/220385
bár magát a sört nem sikerült nálam beajánlanod (tkp nem is olyan nagy dicséret ez), de a kitérők, a mellékmondatos csellengésed miatt (Chandler) no meg az élmény, ahogy becsiccsentve lezárod, nagyon megérte végigolvasni a poszT<br />
:))))
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/03/02/_egy_kecske_nem_csinal_nyarat_kozel_uj_recepttel/full_commentlist/1#c36860186
Válasz erre: „Egy kecske nem csinál nyarat” - Kozel, új recepttel
2019-03-07T21:27:00+01:00
2019-03-07T21:27:00+01:00
dokagyu
http://blog.hu/user/634477
A 2/3-os gusztustalan beszólásoddal alapvetően ütötted agyon a mondanivalódat.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/03/02/_egy_kecske_nem_csinal_nyarat_kozel_uj_recepttel/full_commentlist/1#c36833587
Válasz erre: „Egy kecske nem csinál nyarat” - Kozel, új recepttel
2019-03-04T13:07:50+01:00
2019-03-04T13:07:50+01:00
Pável
http://blog.hu/user/220385
elég pajzán az a tvreklám :D<br />
azóta sajnos néha elképzelem, hogy egyes sörök "maláta-tábláján" miféle szabados tevékenységek zajlottak...
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/03/02/_egy_kecske_nem_csinal_nyarat_kozel_uj_recepttel/full_commentlist/1#c36832963
Válasz erre: „Egy kecske nem csinál nyarat” - Kozel, új recepttel
2019-03-04T11:01:58+01:00
2019-03-04T11:01:58+01:00
dez01
http://blog.hu/user/209571
A Kozel mindig is egy megbízható alap sör volt.<br /><br />
A Dreher Hidegkollósra hasonlíthat az alapján amit írsz.<br /><br />
Egyébként próbáld ki a Penny Marketben a Rychtar nevű cuccot.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/02/24/pofan_csapott_egyszeruseg_dreher_red_ale/full_commentlist/1#c36798299
Válasz erre: Pofán csapott egyszerűség - Dreher Red ale
2019-02-24T12:02:02+01:00
2019-02-24T12:02:02+01:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Én se, de egy próbát (ennyiért) megér. Sokkal rosszabbra számítottam.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/02/24/pofan_csapott_egyszeruseg_dreher_red_ale/full_commentlist/1#c36798065
Válasz erre: Pofán csapott egyszerűség - Dreher Red ale
2019-02-24T11:12:48+01:00
2019-02-24T11:12:48+01:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Arra azért kíváncsi lennék, hogy akár az előző pale ale, akár a mostani red ale esetében milyen éves mennyiség eladásával számolnak. Nyilván többel mint az összes kisüzem, kraftostól, nem ide számolva a közepes méretű pécsi sörgyárat, mely legfeljebb csak nevében főzde. Mindenesetre örülök a red ale-nek, de azt hiszem számomra annyira érdektelen, hogy biztos nem én leszek a célközönség.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/01/22/kollab_cikk_2_-/full_commentlist/1#c36576718
Válasz erre: Kollab cikk #2 - Rozsdásodó craft
2019-01-23T08:02:41+01:00
2019-01-23T08:02:41+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Nyuodtan ki raktam a lájkot. pedig félig benne vagyoka cikkben, amit Dr Mabuse tett közzé. Szerintem érdemes lenne minden sörkedvelőnek elolvasni. Főleg azoknak, akik hallelujáznak bárminek, ami kraft és nem veszik észre, hogy ebben a hemzsegésben a lényeg vész el: a sör.
https://beersandbookskft.blog.hu/2019/01/22/kollab_cikk_2_-/full_commentlist/1#c36576308
Válasz erre: Kollab cikk #2 - Rozsdásodó craft
2019-01-23T00:16:34+01:00
2019-01-23T00:16:34+01:00
promontor
http://blog.hu/user/73082
"A magyar kisüzemi sörgyártás (legjobb tudomásunk szerint) új fajtát nem talált ki". <br /><br />
Hátaköleses? Igaz, az prekraft, de attól még saját, nem? Mondjuk nekem nem jött be, de ez más kérdés.<br /><br />
Vagy a hoplager? "Kutatásaim" szerint az elnevezés magyar eredetű, máshol nem használatos. Az persze vitatható, hogy van-e helye a hoplagernek a pilzeni és az IPL között, de ha lehet 23 fajta IPA, akkor talán igen.<br /><br />
Vagy mondjuk egynémely Esthajnal nem megy el originál hungarikumnak? Aszalt szilvás füstölt malátás stout, ez pl. a '18-as, hát csinálnak ilyet Portlandban?<br /><br />
Amúgy jó a poszt nagyon... ;-)
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/12/29/dupla_csalodas_reczer_golem_random/full_commentlist/1#c36443948
Válasz erre: Dupla csalódás. Reczer - Gólem Random 8
2019-01-04T19:58:20+01:00
2019-01-04T19:58:20+01:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Ezt írtam pontosan: "Dupla IPA-val amúgy sincs elárasztva a magyar piac..." Mellé rakom a Te értelmezésedet: "...nincs DIPA a piacon..."<br />
Amennyire csak lehet, a pontos fogalmazás híve vagyok és ez nem véletlen. A két tagmondat köszönő viszonyban sincs egymással. Az enyém állít, a Tied tagad. Ezzel még nem lenne baj, de ez így már csúsztatás.<br />
Szívesen veszek minden kreatív észrevételt, de ezt most nem érzem helyénvalónak.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/12/29/dupla_csalodas_reczer_golem_random/full_commentlist/1#c36403456
Válasz erre: Dupla csalódás. Reczer - Gólem Random 8
2018-12-29T16:41:03+01:00
2018-12-29T16:41:03+01:00
pif
http://blog.hu/user/258210
Ez a nincs DIPA a piacon kicsit elnagyolt megközelítés, szinte minden komolyabb főzdének van - Dead Rabbit; Double Check, Fehér Nyúl Imperial IPA; Liquid Cocaine; Son of a Bitch; Now Sound; Rush for More...
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/12/02/_hol_a_boldogsag_mostanaban_esthajnal/full_commentlist/1#c36240564
Válasz erre: Hol a boldogság mostanában? - Esthajnal '18
2018-12-03T06:54:32+01:00
2018-12-03T06:54:32+01:00
JanDítě
http://blog.hu/user/314431
Sajnos nem tudtam megkóstolni a sorozat összes tagját(csak 2016,2017 és most)de nekem ez a sör nagy kedvenc lett.pár üveggel biztos elrakok a jövőbeli önmagamnak
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/12/02/_hol_a_boldogsag_mostanaban_esthajnal/full_commentlist/1#c36238218
Válasz erre: Hol a boldogság mostanában? - Esthajnal '18
2018-12-02T19:59:12+01:00
2018-12-02T19:59:12+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Abban, hogy érdemes vele minimum egy-két hónapot várni egyetértünk. Nekem a hat Esthajnalból a 2016-os ízlett a legjobban idáig. Írtam is annó róla a sertepertén „Egyszerűen kurva jó!” címmel.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/10/14/nem_kell_fosni_karft/full_commentlist/1#c35969513
Válasz erre: Nem kell fosni Kraft!
2018-10-14T22:36:30+02:00
2018-10-14T22:36:30+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
A kilencvenes években háromszáz kicsi sörfőzde volt az országban. Ócsó lágereket főzte egy-kétezer hektolitert egy évben. Akkor még hét SÖRGYÁR volt az országban, amik kilobbizták, hogy sok milliós jövedéki letétet kelljen fizetni a kicsiknek és ezzel haza is vágták őket. A több mint hármszázból huszonöt maradt talpon 2004-re.. Manapság, amíg nem sok vizet zavarnak a nyomorult egy százalékukkal, csak a jobb nevű típusaikat – IPA, APA és most a porte – gyártják, a többi extremitással hadd játszanak, a kísérletézesre leginkább hajlamos kraft egyesületiek. Azokból annyira keveset lehet eladni, hogy olyan keveset nem is tudnak főzni. Nézd mega a Meantime sorsát és akkor mond azt, hogy nem kell fosni.<br /><a rel="nofollow" href="http://drinkunion.hu/cikk/uj_idoszamitas_greenwichben">drinkunion.hu/cikk/uj_idoszamitas_greenwichben</a> <br />
Ha bejön a Dreher által forgalmazott, tudj isten az Asahi melyik gyárában főzött Meantime, miért ne főzhetnék itthon? Persze van a Meantime-nak exklúzív sorozata is , a Pif által izgatottan várt 0,75-ös Porter is ide tartozik – de az nem 399 foirntos nagyker áron kerül majd a bolotkba.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/10/14/nem_kell_fosni_karft/full_commentlist/1#c35969321
Válasz erre: Nem kell fosni Kraft!
2018-10-14T21:40:35+02:00
2018-10-14T21:40:35+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Addig jó, míg vannak vélemény különbségek.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/10/14/nem_kell_fosni_karft/full_commentlist/1#c35969121
Válasz erre: Nem kell fosni Kraft!
2018-10-14T21:00:38+02:00
2018-10-14T21:00:38+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Örülök, hogy valaki komolyan vette az írásomat és megcáfolta állításaimat. A seggem a földhöz verném örömömben ha a kraft, a Borsodi sörgyár és a fogyasztó egyaránt jól járna. Igazad van, némileg túlaggódom a dolgot, de továbbra is fenntartom a véleményemet. Ez persze lehet csak egy antikapitalista attitűd, de én semmilyen szempontból nem bízom a multinacionális sörgyártókban. Továbbra sem, pedig bejegyzésed állításainak többségével még egyet is értek.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/01/12/t30_a_ser/full_commentlist/1#c35963283
Válasz erre: Felturbózva - T30, a ser
2018-10-13T11:45:08+02:00
2018-10-13T11:45:08+02:00
Skwisgaar Skwigelf
http://blog.hu/user/469188
Guszta, nagyon kíváncsi vagyok. Ahogy hallom, ez lesz a méltán világhíres FitFat zenekar hivatalos söre is :D
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/09/08/sor_es_szivoszal/full_commentlist/1#c35797671
Válasz erre: Sör és szívószál
2018-09-08T13:36:20+02:00
2018-09-08T13:36:20+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Szeretném felhívni a figyelmet, hogy a leissza magát két jelentéssel is bír. 1. Az italból nem csak a szájba, de a ruhára is jut. 2. Annyit iszik, hogy padlót fog. A hölgy nyilván az első elleni védekezésül használ szívószálat. Erre a célra pedig tökéletes megoldás a szívószál.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/07/24/ipa_pipa/full_commentlist/1#c35567489
Válasz erre: IPA? Pipa
2018-07-25T08:14:49+02:00
2018-07-25T08:14:49+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Nagyszerűen szórakoztam az íráson, de sokat dobott volna az élvezeten, ha az illusztrációban is lenne valami fantázia.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/07/05/edes_elet_388/full_commentlist/1#c35470445
Válasz erre: Édes élet - MONYO kollab sörök
2018-07-05T20:25:11+02:00
2018-07-05T20:25:11+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
<a href="https://beersandbookskft.blog.hu/2018/07/05/edes_elet_388?full_commentlist=1#c35470393" class="reply_nick_314431" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35470393 );">@JanDítě</a>: Csapolva általában minden finomabb.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/07/05/edes_elet_388/full_commentlist/1#c35470393
Válasz erre: Édes élet - MONYO kollab sörök
2018-07-05T20:13:24+02:00
2018-07-05T20:13:24+02:00
JanDítě
http://blog.hu/user/314431
megvolt mindhárom, nekem a Bakunyin vitte a prímet, pedig a marzyparty nagyot ütött a BPBW-n, de sajnos üvegből valamiért nem volt akkora katarzis mint csapról
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/07/05/edes_elet_388/full_commentlist/1#c35467487
Válasz erre: Édes élet - MONYO kollab sörök
2018-07-05T11:56:18+02:00
2018-07-05T11:56:18+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Látom gesztenye rajongó vagy. Ki kellene egyszer próbálnod a korzikai gesztenyesört!
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/06/27/bakunyin_mar_a_spajzban_van/full_commentlist/1#c35440637
Válasz erre: Bakunyin már a spájzban van
2018-06-28T10:13:52+02:00
2018-06-28T10:13:52+02:00
promontor
http://blog.hu/user/73082
Matuska főzde már van, igaz, a cseheknél: <a rel="nofollow" href="http://pivovarmatuska.cz/">pivovarmatuska.cz/</a> ;-)
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/06/20/reczer_sabotage/full_commentlist/1#c35402123
Válasz erre: Reczer Sabotage
2018-06-21T01:27:47+02:00
2018-06-21T01:27:47+02:00
Lusuka
http://blog.hu/user/1366132
Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook profillal és minden mással: <a rel="nofollow" href="http://www.internetespenzkereses.info/">www.internetespenzkereses.info/</a>
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/05/03/so_what_dreher_pale_ale/full_commentlist/1#c35163662
Válasz erre: So what? - Dreher pale ale
2018-05-04T11:14:57+02:00
2018-05-04T11:14:57+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
<a href="http://beersandbookskft.blog.hu/2018/05/03/so_what_dreher_pale_ale?full_commentlist=1#c35163408" class="reply_nick_15615" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35163408 );">@baowah</a>: Hopp, ez igaz! Javítottam, köszönöm.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/05/03/so_what_dreher_pale_ale/full_commentlist/1#c35163408
Válasz erre: So what? - Dreher pale ale
2018-05-04T10:27:36+02:00
2018-05-04T10:27:36+02:00
baowah
http://blog.hu/user/15615
Wolksvagen polo - forditva, Volkswagen...
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/05/03/so_what_dreher_pale_ale/full_commentlist/1#c35162968
Válasz erre: So what? - Dreher pale ale
2018-05-04T08:56:17+02:00
2018-05-04T08:56:17+02:00
Pável
http://blog.hu/user/220385
ez pazar lett, drága Gomba!<br />
bár a sör ennyire nagyon nem rossz, sőt, a jelek szerint remek hallucinpgén is :D
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/05/03/so_what_dreher_pale_ale/full_commentlist/1#c35162890
Válasz erre: So what? - Dreher pale ale
2018-05-04T08:40:28+02:00
2018-05-04T08:40:28+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Én anno a Carmenben kötöttem szorosabb ismeretséget a söröző-unicumozó antikváriusokkal. Kár, hogy az antikvárium is megszűnt, a Carmen is átalakult .
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/05/03/so_what_dreher_pale_ale/full_commentlist/1#c35161380
Válasz erre: So what? - Dreher pale ale
2018-05-03T20:11:31+02:00
2018-05-03T20:11:31+02:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Érdekes töténeti áttekintést kaptunk az irodalom és az alkohol kapcsolatáról, fanyar humorral fűszerezve.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35056406
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-18T14:47:03+02:00
2018-04-18T14:47:03+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
@pif: Köszönöm az észrevételt, valamelyest jogos is, de én csak olyan kiadványokkal szándékoztam foglalkozni, amik kifejezetten a sörre vannak kihegyezve. Pl. ezt is bele vehettem volna: Ital enciklopédia - Borok, sörök, pálinkák és likőrök (bookline.hu/product/home.action?_v=_&id=184768&type=20), de ennek a könyvnek is csak egy kis része foglalkozik sörrel. Így viszont legalább a kommentekben megemlítettük ezeket, úgyhogy akit érdekel, innen rákereshet.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35054566
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-18T09:44:53+02:00
2018-04-18T09:44:53+02:00
pif
http://blog.hu/user/258210
akkor mindjárt kettő is :)<br /><a rel="nofollow" href="http://mek.oszk.hu/05400/05440/pdf/szathmary_szeszipar.pdf">mek.oszk.hu/05400/05440/pdf/szathmary_szeszipar.pdf</a><br /><a rel="nofollow" href="http://sorbuvar.blog.hu/2014/09/10/mindennapi_italaink_sor-_es_mas_irodalom">sorbuvar.blog.hu/2014/09/10/mindennapi_italaink_sor-_es_mas_irodalom</a>
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35039328
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-15T17:42:30+02:00
2018-04-15T17:42:30+02:00
Kovács András Nemrokon
http://blog.hu/user/1089900
Gratulálok ! Ez igen figyelemre méltó bibliográfia, megörzöm, jól fog jönni a további kutakodásban.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35030616
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-14T10:34:11+02:00
2018-04-14T10:34:11+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Nekem kitüntetése e dicsérő szavak!!
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35030524
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-14T10:21:11+02:00
2018-04-14T10:21:11+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
<a href="http://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul?full_commentlist=1#c35029608" class="reply_nick_1202955" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 35029608 );">@Kovács G. Maláta</a>: Pótoltam, köszönöm.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35030224
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-14T09:31:43+02:00
2018-04-14T09:31:43+02:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Gratulálok az alapos, hozzád méltó, szakértői munkádhoz! Hiánypótló és érdekes.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35029608
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-14T07:59:54+02:00
2018-04-14T07:59:54+02:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Nem találtam a listában: Szabó Ernő-Szigeti Andor Sörlexikon, sörtörténelem
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/04/14/sorirodalom_magyarul/full_commentlist/1#c35029536
Válasz erre: Magyar sörirodalmi értékeink
2018-04-14T07:45:46+02:00
2018-04-14T07:45:46+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Egy zárójelben nem lehetnék Kovács Gábor (Maláta), csak nehogy összekeverjenek Bokros Lajossal!
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/03/26/_aki_a_sor_nem_ismeri_a_jot_nem_ismeri/full_commentlist/1#c34883184
Válasz erre: "Aki a sört nem ismeri: a jót nem ismeri"
2018-03-26T11:53:35+02:00
2018-03-26T11:53:35+02:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Nagyon érdekes történelmi áttekintést kaptunk közvetítésed által, melyben a kifinomult érzékszerved és tudásod is benne van. Nagyon élveztem az írást és kíváncsivá tettél, szeretném minél előbb megkóstolni. Köszi az infot, Monyonak meg gratulálok, hogy történelmi síkokra merészkedett. Hajrá mindkettőtöknek!
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/03/22/elszaladt_a_lovacska/full_commentlist/1#c34864984
Válasz erre: Elszaladt a lovacska
2018-03-22T20:48:06+01:00
2018-03-22T20:48:06+01:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Nem tévedsz. Az első csalódás: <a rel="nofollow" href="https://www.ratebeer.com/beer/brewdog-kingpin/420171/">www.ratebeer.com/beer/brewdog-kingpin/420171/</a><br />
Akkor még azt gondoltam, OK, szegénykék próbálkoznak a lagerrel. Na de, ez? Ez POFÁTLANSÁG!
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/03/22/elszaladt_a_lovacska/full_commentlist/1#c34864914
Válasz erre: Elszaladt a lovacska
2018-03-22T20:33:27+01:00
2018-03-22T20:33:27+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
A cikk azt sugallja, hogy nem ez az első mellényúlása a Brewdognak. Vagyis mintha nem ez lett volna az első negatív tapasztalatod a söreikkel. Vagy tévedek?
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/02/28/zip_s/full_commentlist/1#c34734116
Válasz erre: Zip's
2018-03-03T18:32:48+01:00
2018-03-03T18:32:48+01:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Szia Gyuri! Kiváncsivá tettél! Nemsokára kóstolóra megyek az üzletedbe, mindkét ízvilág érdekel.
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/11/17/paks_not_dead_3_premium_la_ko_sor/full_commentlist/1#c34731098
Válasz erre: PAKS NOT DEAD - 3 PREMIUM LAŠKO SÖR
2018-03-03T07:47:11+01:00
2018-03-03T07:47:11+01:00
pif
http://blog.hu/user/258210
A Lasko (Lasko - Ljubljana és Maribor között közel a Zalec - nem zatec - melletti komlóföldekhez) és az Union (Ljubljana) teljesen külön gyár és sör volt, 2016-ban egyesült a két gyár a Heineken égisze alatt
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/02/12/strange_little_girl/full_commentlist/1#c34629530
Válasz erre: "Holnapra már minden OK"
2018-02-14T17:47:49+01:00
2018-02-14T17:47:49+01:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Bár igazi punk rajongó vagy, én koromnál fogva csak csodálkoztam rajtuk. Lenyűgöz a zenei tudásod, az irodalom után és persze ehhez társul, a sörök kifinomult élvezete. A kultúrális programok átfogó ötvözetének bemutatását Rád bíznám, ha tehetném! Képes lennél magas szinten megszervezni. Ezen gondolkodjanak el azok, akiknek módjuk van rá, hogy tered adjanak neked. Te egy intézmény lehetnél.
https://beersandbookskft.blog.hu/2018/02/04/van_benne_spiritusz_189/full_commentlist/1#c34574828
Válasz erre: Van benne spiritusz
2018-02-05T09:26:39+01:00
2018-02-05T09:26:39+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Nem kötekednék, meg most már késő, de ha ez egy magyar sörfőzde, miért nem spiritusz? Exportra dolgoznak, hogy Apache Warrior-nak, Healing Totem-nek nevezik a söreiket. Ja persze, a hazai kézműves sörfogyasztó már nem oroszul tanult, még csak nem is németül.<br />
Értem én,hogy ez egy tendencia – First, Hop Top, Mad Scientist, stb – de például pont a spiritusz esetében elkerülhető lett volna.
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/12/21/_a_semmi_agan_963/full_commentlist/1#c34386431
Válasz erre: "A semmi ágán"
2018-01-02T15:20:00+01:00
2018-01-02T15:20:00+01:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Gratulálok a kifnomult és hajszálpontos íráshoz. Miért nem kérdeznek meg a foralmazók elötte Téged?<br />
Kritikai érzéked kifinomult, ezt ők is "kamatoztathatnák"! Jól járnak, ha rájönnek, a jó dizájn, már fél győzelem, és a jó sör mellé dukál. Üdv.
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/12/23/am_i_demon/full_commentlist/1#c34349037
Válasz erre: Am I Demon?
2017-12-23T23:54:50+01:00
2017-12-23T23:54:50+01:00
Kovács G. Maláta
http://blog.hu/user/1202955
Mától nem iszom Démont vagy akárminek is hívják!
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/12/23/am_i_demon/full_commentlist/1#c34349017
Válasz erre: Am I Demon?
2017-12-23T23:44:46+01:00
2017-12-23T23:44:46+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
A Démon nagy menőség itt Pestújhelyen, más iható barna sört a lakásom ötszáz méteres körzetében nem is lehet kapni, tekintettel, hogy a Sparba be nem teszem a lábam.<br />
Én az IPA-t sem tartom jónak, de egyszer viccnek elment az óvatos duhaj. A démon lehetett volna Leila az arab, vagy sötét csibész, esetleg Fekete Pákó!<br />
Boldog karácsonyt!
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/12/06/finomra_hangolva_balaton17_briz_winter_edition/full_commentlist/1#c34262627
Válasz erre: FINOMRA HANGOLVA – BALATON17 WINTER BRÍZ
2017-12-06T18:50:10+01:00
2017-12-06T18:50:10+01:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Gratulálok a precíz és élvezetes ízharmónia leiráshoz és csak szerénységed okán nem tudhatjuk, hogy ebbeli véleményed az üvegcimke hátulján is olvasható. Ebből is látszik a szakértelmed és az ízlelőbimbóid kifinomultsága. Pogányné
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/09/25/kraft_2/full_commentlist/1#c33829602
Válasz erre: Kraft 2.2
2017-09-25T08:19:13+02:00
2017-09-25T08:19:13+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Elsiklottál afelett, hogy a "Kraft Egyesület" tagfelvételt hirdetett, az arra érdemeseknek. A jelentkezők valamennyien új hullámos sörfőzők voltak. Az eredmény még nem ismeretes, nem tudni ki kerülhet be az elit klubba, pedig a jövőre nézve ez lehet a legérdekesebb kérdés.
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/09/13/mennyi_nem_30/full_commentlist/1#c33764188
Válasz erre: Mennyi? Nem 30, 100!
2017-09-14T16:58:48+02:00
2017-09-14T16:58:48+02:00
Anna Pogány
http://blog.hu/user/1274342
Gratulálok, az ízvilágodhoz és a tiszta beszédhez.
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/07/31/hogyan_adjunk_el_szart_olimpiai_aron_kezdoknek_es_haladoknak/full_commentlist/1#c33495831
Válasz erre: Hogyan adjunk el szart olimpiai áron (kezdőknek és haladóknak)
2017-07-31T01:00:49+02:00
2017-07-31T01:00:49+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Az alaptermék is elég gyanús. <a rel="nofollow" href="http://hvg.hu/elet/20160715_Budapest_sor">hvg.hu/elet/20160715_Budapest_sor</a>
https://beersandbookskft.blog.hu/2017/04/06/_skandinav_cafkak/full_commentlist/1#c32784327
Válasz erre: "Skandináv cafkák"
2017-04-06T10:35:15+02:00
2017-04-06T10:35:15+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Ez az össze-vissza csapongás a craft lényege, célja és értelme. Az erősek, ha majd megnőnek, nekiállnak mennyiséget főzni és annak eladási kényszere erősen visszafogja majd a kreativitást és a fantázia röpködését!
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/12/01/who_the_fuck_is_schatzi_monyo_sorok/full_commentlist/1#c31857166
Válasz erre: WHO THE FUCK IS SCHATZi? (MONYO SÖRÖK 3)
2016-12-01T03:56:39+01:00
2016-12-01T03:56:39+01:00
mr.tejföl
http://blog.hu/user/468634
Te is angolul teszed fel a kérdést: who the fuck is schatzi? Mi a faszért nem válaszolsz rá?segítek. A schatzi németben kábé a drágaságomnak, kincsemnek felel meg, de mit jelent angolul?
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/12/01/who_the_fuck_is_schatzi_monyo_sorok/full_commentlist/1#c31857162
Válasz erre: WHO THE FUCK IS SCHATZi? (MONYO SÖRÖK 3)
2016-12-01T03:46:57+01:00
2016-12-01T03:46:57+01:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Végigfutottam a Monyo sörkritikáidat és feltűnt. egy dolog.. MI a tökömért nem képesek egyetlen sörüknek magyar nevet adni?
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/10/23/_vonz_a_fold_ez_torveny_negykezlabra_allok_monyo_sorok_1_resz/full_commentlist/1#c31553853
Válasz erre: „VONZ A FÖLD EZ TÖRVÉNY, NÉGYKÉZLÁBRA ÁLLOK” – MONYO SÖRÖK (1. RÉSZ)
2016-10-24T13:16:29+02:00
2016-10-24T13:16:29+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Egyik sem szégyen, szerintem.<br />
Volt a '80-as években és '90-es évek legelején egy Topó Neurock Társulat nevű együttes, a Kocsma című számuk első 2 sora ez. A saját idejükben sem voltak túl ismertek, igaz, annyira nem is hajtották a népszerűséget. Aki esetleg ismerős lehet a bandából: Ivánka Csaba énekes, aki amúgy színész volt, illetve Patai Tomi szóló gitáros, aki a '90-es évek elejétől a Republicban tolja. Esetleg a sűrűn változó basszus posztról Román Péter és Zsoldos Tamás.<br />
Gondolom, ezzel válaszoltam a "térdre" kérdésre is, hisz kocsmából négykézláb szoktak haza vánszorogni a jómadarak. Meg a szótagszám is így jön ki.
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/10/23/_vonz_a_fold_ez_torveny_negykezlabra_allok_monyo_sorok_1_resz/full_commentlist/1#c31550945
Válasz erre: „VONZ A FÖLD EZ TÖRVÉNY, NÉGYKÉZLÁBRA ÁLLOK” – MONYO SÖRÖK (1. RÉSZ)
2016-10-23T23:02:09+02:00
2016-10-23T23:02:09+02:00
mr.tejföl
http://blog.hu/user/468634
„VONZ A FÖLD EZ TÖRVÉNY, NÉGYKÉZLÁBRA ÁLLOK” – az nagy szégyen, ha nem tudom kitől származik az idézet? Vagy az a nagyobb szégyen, nem tudom, hogy miért nem térdre?
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/08/07/a_futohaz_sorfozde_3_sore/full_commentlist/1#c31512075
Válasz erre: Kispálya - A Fűtőház Sörfőzde 3 söre
2016-10-18T16:09:58+02:00
2016-10-18T16:09:58+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Tisztelt Aranyos Edua!<br /><br />
Először is, túl ismerős ez a terjengős, patetikus, fárasztó stílus. Nyilván azért, mert valójában ismerjük egymást, így indokolatlan a magázódás, de kell a színház, maradjunk ennél.<br />
Úgy látom, értelmezési problémái vannak Kegyednek, hisz, ha figyelmesen elolvasta volna amit írtam, akkor tisztán lejött volna, hogy a 3 sörből valójában csak egyet húztam le, teljes joggal, hisz egy közel ihatatlan löttyről van szó. A másik kettőről nem volt kifejezetten rossz véleményem, a többit lásd feljebb. Itt azonban bekopog a szomorú magyar valóság, miszerint megjelenik egy ilyen írás és egyből támadásnak, személyes bosszúnak, mitom én még minek veszik. Elárulom: fasorban sem vagyunk a fejlettebb nyugati világhoz képest, az USA-ról meg nem is beszélve. Sértődött idióták persze mindenhol vannak, ez nem hungarikum, de ennek a többszörösét is képesek máshol mosolyogva benyelni, sokkal nagyobb emberek is. Itt, ahelyett, hogy odafigyelnének, harsányan bizonygatják, hogy mennyire jó a termékük. Nekem mindegy, őszintén mondom, nem vagyok ellen drukker, semmiféle emocionális kötődésem nincs ezekhez a sörökhöz, nem mellesleg mindenki akkora ásónyomokkal készíti elő a sírját, amekkorával csak akarja. Feltételezett magánéleti szálakat belevinni ebbe az írásba megint csak a komoly érvelés hiánya, mint ahogy az is, hogy addig kóstolgassak egy sört, míg rá nem jövök, hogy az jó. Ez nem érv, ez erőszak. Elég nagy fasz vagyok (soha nem tagadtam), de annyira azért nem, hogy ne lássam, ezek a kommentek a sörfőző mester úr holdudvarából kerülnek ide. Nem értem, miért nem ő maga áll ki a nagyszerű sörei mellett, ha már annyira beletapostam a kis lelkébe? Unalmasak ezek a bértollnokok és fárasztóak is már.<br />
Két szomorú hírem is van. Egyrészt nem kell feltétlenül jó terméket gyártani, jól kell tudni eladni, ahhoz pedig itt a főzdék - és ez tapasztalat - sajnos kevésbé értenek. Az elitista szemlélet és a túl nagy önbizalom tehát nem segít, hátráltat. Természetesen én is a jó minőséget favorizálom, de hangsúlyozom, nem feltétlenül ez az üzleti siker titka. Ez nem magán vélemény - én sem értek vele egyet - hanem tény. A másik pedig, hogy szó sincs itt reklámról, meg kell nézni ennek az oldalnak a látogatottságát és lehet látni, hogy a béka segge alatt van, ami, hozzá teszem engem a legkevésbé sem izgat, nem ezért csinálom. Mint ahogy Kegyed figyelmét sem én fordítottam ezen sörök felé, épp ellenkezőleg lehetett. Ki tudja? Az a néhány ember, aki idetéved maximum szánakozhat azon, hogy apró szivacs darabkákkal dobálgatjuk egymást egy pocsolyában.<br />
Olvasható itt a kommentekben mindenféle picsogás, hogy trágár, meg egyéb terelés, egy valami nem: hogy ez az írás, tartalmától függetlenül rossz lenne.<br />
Amúgy - és erre már másnak is felhívtam a figyelmét - ezen az oldalon több az elismerő véleményezés, mint a negatív kritika, de átfogó képet alkotni csak figyelmes, érett, felnőtt személyiség tud alkotni. Ettől persze még ki lehet ezt az egyet emelni, csak ne azzal a dumával, hogy írjak jót! Írtam. Többet is. Ha ennyi ideje van, olvassa el!<br />
Nekem viszont nincs, úgyhogy ezt a száraz vitát a magam részéről lezártnak tekintem, több szót nem érdemel.
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/10/17/_jobb_a_sor_mint_a_tejfol_mama_este_gyere_fol_bekesszentandrasi_sorok/full_commentlist/1#c31508657
Válasz erre: „JOBB A SÖR, MINT A TEJFÖL, MÁMA ESTE GYERE FÖL” BÉKÉSSZENTANDRÁSI SÖRÖK
2016-10-18T09:44:09+02:00
2016-10-18T09:44:09+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Ogre barátunk bájos személyétől, aki az arcát adta a sörhöz és a recept kialakításánál is ott volt, elnézést kérve jegyzem meg, hogy egy pilseni típusú sörnek előírásosan kell egy keserűség tartalom. Sajnos, ami az első főzetekben megvolt, mintha a elillant volna. Ez így pilseni sörhöz kevés!
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/08/07/a_futohaz_sorfozde_3_sore/full_commentlist/1#c31457799
Válasz erre: Kispálya - A Fűtőház Sörfőzde 3 söre
2016-10-13T13:11:54+02:00
2016-10-13T13:11:54+02:00
Edua Aranyos
http://blog.hu/user/1177799
"Kedves" Doktor "Úr"!<br />
Azon gondolkodtam, hogy vajon miért ölt ennyi időt és energiát, hogy szinte szóról-szóra szét cincálja, darabokra szedje Valakinek a munkáját, sőt. inkább(!!!)..pocskondiázza, megalázza és mindezt a nagyérdemű előtt, ... majd a tenyerét is dörzsölhesse:" Na nesze b..meg...ezt most jól megmondtam!"<br />
Minket sörivókat akarna megóvni? <br />
Arra jutottam - és ez meg csak az én véleményem -, hogy ez nem a Tisztelt sörkedvelő publikum kedvéért történik. Nem a védtelen ízlelő bimbókat akarja megóvni valami gusztustalantól. Nem embertársai minőségi sör iránt elhivatottságát akarja védeni egy otromba csalódástól.<br />
Az a helyzet, hogy ebből az írásból szakértő köntösbe bújtatott, egyszerű, önös szardobálás olvasható.<br />
(jaj kiteszem a vesszőket, mert ugye vessző nélkül nem lehet hogy-ozni...)<br />
Tanult pszichológus kollégáim azt mondanák: Önt "Kedves" nagy csalódás érhette, és ezt a csalódást nem a sör, sokkal inkább aki főzte okozhatta.<br />
Tán a szívét törte össze, vagy csupán megbántotta valamivel...a pasiját...a nőjét nyúlta le... (megjegyzem ejnye-bejnye! ez csúnya dolog ám!)<br />
Nem tudhatom, de maga "Kedves" nem a sörre haragszik, hanem a főzőjére.<br />
Javaslom béküljön meg a bibis lelke, mert haraggal élni nem jó.<br />
Igyon még egy sört, akár a Fűtőházét, akár mást és éljen boldogan; áldozza szakértői tevékenységét azoknak a söröknek, amik Önt igazán felcsigázzák és ámulatba ejtik. Talán azokról élményszerűen értekezik majd.<br />
Kérem, írjon jót! Mindenben/mindenkiben van ám!<br />
Szerintem - és ez megint csak az én véleményem - lehet a Fűtőház söreiről is!<br />
Kóstoltam, tudom. Tegye meg Ön is...akár ötödször...Nem mindenki fogékony ám elsőre a jóra. <br />
Tudja...lehet, hogy Ön erre csak a hatodik, hetedik után képes. De ne szégyenlje! Nem vagyunk egyformák. Kinek ekkor, kinek akkor. Kinek ez, kinek az. <br />
Talán megosztom az Ön írását többeknek, hisz az én figyelmem is e miatt irányult a Fűtőház söreire.<br />
A negatív reklám is reklám. Nemde?<br />
Így most azt kell mondjam, köszönöm írását "Kedves" Doktor "Úr"!<br />
Isten - vagy bármi aki/ami-ben hisz- áldja meg a megbocsájtás kegyelmével! <br />
(Úgy nekünk, olvasóknak is jobb lesz sör(kritiká)t inni)
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/08/07/a_futohaz_sorfozde_3_sore/full_commentlist/1#c31296891
Válasz erre: Kispálya - A Fűtőház Sörfőzde 3 söre
2016-09-22T11:03:06+02:00
2016-09-22T11:03:06+02:00
Bincii
http://blog.hu/user/617297
Ez a kritika pont olyan a trágárkodással, lekezelő móddal, mintha valamiért nem szívlelnéd a Fűtőházat. Minden apróságba belekötsz (pl. vesszőhiba a cimkén - miről beszélsz egyáltalán?), hogy alázd őket? Mint az általános iskolában, amikor ugyan tetszik Sanyika kisautója, szívesen is játszanál vele, de csakazértsem, mert most te utálod, mert előző szünetben megetetett homokkal. A sör finom, a cimke pedig pont letisztult, a vasút mérnöki oldalát és a menetrendek táblázatát tükrözi - sokkal menőbb, mint a japánoké, bocs. Az ilyen pukkancsokat etessék is meg homokkal.
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/08/07/a_futohaz_sorfozde_3_sore/full_commentlist/1#c31287767
Válasz erre: Kispálya - A Fűtőház Sörfőzde 3 söre
2016-09-21T09:33:10+02:00
2016-09-21T09:33:10+02:00
Dr. Mabuse
http://blog.hu/user/1156582
Majd Te írsz róluk valami jót, ha a szívügyed. Hogy mit könnyebb, arról meg csak ennyit: <a rel="nofollow" href="http://beersandbookskft.blog.hu/2016/08/27/olimpiai_otos_a_hoptop_brewery_sorei">beersandbookskft.blog.hu/2016/08/27/olimpiai_otos_a_hoptop_brewery_sorei</a>
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/08/07/a_futohaz_sorfozde_3_sore/full_commentlist/1#c31287573
Válasz erre: Kispálya - A Fűtőház Sörfőzde 3 söre
2016-09-21T09:10:26+02:00
2016-09-21T09:10:26+02:00
apuska
http://blog.hu/user/3063
Az ilyen kritikák után kétszer meggondolnám, főzzek-e sört? Ugye könnyebb alázni, mind dicsérni? :)<br />
De annyi kritikai észrevételt hadd tegyek én is, hogy könnyebb lenne elképzelni kihajthatós szórólapot, a béna mozdonyokat és a vékonyka sört, ha néhány fotóval illusztrálnád. Ugye nem nagy elvárás ez már manapság? Ha kell hozzá olcsó technikai eszköz, azt is meg tudjuk oldani! ;)
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/09/20/lassu_oszver_cammog_a_haltej_egbolton/full_commentlist/1#c31284491
Válasz erre: FOLYÉKONY ÖSZVÉR BOLYONG A HALTEJ ÉGBOLTON
2016-09-20T20:13:37+02:00
2016-09-20T20:13:37+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
<a href="http://beersandbookskft.blog.hu/2016/09/20/lassu_oszver_cammog_a_haltej_egbolton?full_commentlist=1#c31282983" class="reply_nick_3063" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 31282983 );">@apuska</a>: Ha az előző posztot vagy a Fűtőház söreiről alkotott véleményt elolvasod, láthatod, nincs kímélet!
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/09/20/lassu_oszver_cammog_a_haltej_egbolton/full_commentlist/1#c31282983
Válasz erre: FOLYÉKONY ÖSZVÉR BOLYONG A HALTEJ ÉGBOLTON
2016-09-20T16:46:44+02:00
2016-09-20T16:46:44+02:00
apuska
http://blog.hu/user/3063
Örökbecsű jellemzésekre számítok a jövőben. Irány a piac, és szerezz be minden pillepalackos "kézművest", az elrettentés egy példasornál nem állhat meg!
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/09/17/nekunk_v4_kellett/full_commentlist/1#c31278715
Válasz erre: Nekünk V4 kellett
2016-09-20T05:55:12+02:00
2016-09-20T05:55:12+02:00
Foky Kutya
http://blog.hu/user/798679
A kutyaugatás nem hallatszik...
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/09/17/nekunk_v4_kellett/full_commentlist/1#c31263771
Válasz erre: Nekünk V4 kellett
2016-09-19T09:36:31+02:00
2016-09-19T09:36:31+02:00
apuska
http://blog.hu/user/3063
Elvileg jók, majd kiderül, hogy a többsége gyakorlatilag mégse. Ezért kár drága külföldi söröket inni, vannak erre megbízható hazaiak. :p
https://beersandbookskft.blog.hu/2016/09/17/nekunk_v4_kellett/full_commentlist/1#c31260701
Válasz erre: Nekünk V4 kellett
2016-09-18T20:32:45+02:00
2016-09-18T20:32:45+02:00
Árpa Jankó
http://blog.hu/user/400335
Felhívom mindenki figyelmét az emberpróbáló feladatra, tizennégy sört végig kóstolni ehhez igazi férfiak kellettek!