Beers & Books

Beers & Books

NEVEZZE MEG A SEGÉDEIT! A MONYO - MAD SCIENTIST PORTER PÁRBAJ

2016. december 10. - Dr. Mabuse

img_0694.JPG

Nemrég zárult a MONYO – Mad Scientist porter párbaj, az eredményt tudjuk: a Mad Scientist nyert. „Párbaj helyszín” volt a Beers & Books is, az érdeklődés itt, hogy úgy mondjam erősen mérsékelt volt. Volt szavazó kártya is, meg plakát, mégsem nyerte el a foglalkoztatás a célját. Konkrétan egy ember vitt mindkét sörből, de a szavazó kártyát ő sem hozta vissza. Kaptam kóstolót mindkét sörből, így a koronazárak eltávolításával automatikusan kvalifikáltam magam a versenyre, aminek az eredményéről rögtön be is számolok.

Mivel a győztes a Mad Scientist CCP 550 lett, így talán illő ezzel kezdeni. Hát, hogy finoman fogalmazzak, nem vagyok egy Mad Scientist sör fan és ez a porter sem volt számomra túl meggyőző. Ami élből feltűnik az címke dizájn és hozzá a kupak jól megválasztott aranybarna színe. Ha már a dizájnt említettem, itt jegyezném meg, hogy véleményem szerint magasan a legjobb magyar mezőnyben. A címkék játékosan művésziek, fantázia dúsak, esztétikusak. Összességében egységes képet mutatnak, ami alapján a sörök már messziről felismerhetők. Ez nagy előny. Kár, hogy a tartalommal nem igazán vagyok kibékülve. Ez a sör kitöltéskor kicsit felhabzik, majd a hab hamar összeesik. A színe fekete, az illata pedig intenzíven kakaós. Kortyoláskor határozottan jön a kakaó, meg a víz, enyhe kókuszos lecsengéssel. (Mérsékelten) érdekes világ, nincs vele különösebb gondom, de nekem üres. Megiszom szívesen bármikor, ha elém tolják, de magamtól nem keresném.

A MONYO cég söreivel pont fordítva vagyok, mint a Mad Scientist termékeivel külalak/belbecs tekintetében. Vannak a cégnek egész jó címkéi is, de itt már nem látom azt a rögtön felismerhető markáns vonalat. Sokkal inkább van egy olyan érzésem, mintha minden címkéjük egy kísérleti darab lenne. Nos, a söreik viszont kárpótolnak mindezért, végül is ez a lényeg, nem? A Birthday Cake-ben sem kellett csalódnom, nekem kifejezetten bejött. Legjobb tudomásom szerint a cég sajt magát lepte meg a második szülinapjára ezzel a „tortás” sörrel. Mert a címkén egy torta látható mindenféle komlós széria felszereléssel ellátva. A hátoldalon egy „Happy Birthday to You” felirat is olvasható, alatta üres mezőbe be lehet írni az ajándékozott nevét. Ötletes. Az eredeti elgondolás szerint a sörnek egy Fekete erdő tortára kell hajaznia, gondolom így született meg a dizájn. Ennek a sörnek a habzásáról gyakorlatilag ugyanaz mondható el, mint CCP 550-ről. A szín itt is fekete, az illat pedig itt is kakaós. Korty érzetnél a meggypüré, a kakaó és az alkohol jön, határozott, hosszas kakaós lecsengéssel. Testes sör, én nagyon elégedett vagyok vele, szerintem profi munka. Talán mondanom sem kell, nálam ez nyert.

monyo_1-vert.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://beersandbookskft.blog.hu/api/trackback/id/tr4012039333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása