Beers & Books

Beers & Books

Hulla pelyhes

2017. december 16. - Dr. Mabuse

img_3924.JPG

A karácsony egy végletes, mai kifejezéssel megosztó ünnep. Magányos embereknél ilyenkor hipp-hopp kinyílnak a gázcsapok, felpenderül a jól megcsomózott kötél a mestergerendára vagy egy panelház tetejéről száguld a betonba egy kamikaze ikarusz. Hálistennek van azért pozitív példa is, mint például az enyém, aki kifejezetten szereti - akár egyedül is - ezt az ünnepet. Na, jó, van nekem örömteli élményem épp elég. Együtt laktam a műmájer, faszkalap faterommal évekig, aki, amikor épp ha nem az aktuális lukban fúrt, azzal múlatta az időt otthon, hogy engem alázott. Persze, csak verbálisan, de az épp elég útravalót adott. Karácsonykor természetesen egyedül hagyott, amit én nagyon respektáltam. Elterpeszkedtem az ágyon, bámultam a tévét és olyan jó érzés volt abban a biztos tudatban leledzni, hogy ma biztos nem fog basztatni senki. Mindez a Mikkeller karácsonyi söreiről jutott eszembe, ami eljutott hozzám. A céget szerintem mindenki ismeri, aki nem, az itt olvashat: https://en.wikipedia.org/wiki/Mikkeller vagy itt: http://gaultmillau.hu/mese-habbal/dania-elso-szamu-gerillai

Hoppy Lovin Christmas: Megfelelő habzás. Aranysárga szín. Trópusi gyümölcsös, ananászos, fűszeres illat. Kulturáltan jön a komló, majd letakarja egy citrusos, trópusi gyümölcsös, ananászos, enyhén fűszeres íz, grapefruitos, hosszan tartó keserűvel. Remek, kiegyensúlyozott sör.

Red & White Christmas: Kiváló habzás. Borostyán szín. Malátás, élesztős, fűszeres illat. Narancs, körte, gyömbér, csöpp vanília, szőlős íz, határozott komlós lecsengéssel.

To... From... Megfelelő habzás. Fekete szín. Fűszeres, enyhén kakaós illat. Kakaós, fűszeres, tej csokis, enyhén zabkásás íz. Komplex, finom sör.

Toltam mostanában egy olyan sört, amit nagyon dicsérnek, de nekem valahogy hirtelen ért véget. Eltűnt az utóíz, mintha szublimált volna. Hogy ez az írás ne szublimáljon, BTK zenekart idézném a '80-as évekből:

Hull a pelyhes fehér hó / hullarészeg télapó

Minden kocsma zárva már / alig bírja állva már

Amerre jár estelig / A gyerekek restellik

Hogy az öreg télapó

Részeg, mint az állat!

A bejegyzés trackback címe:

https://beersandbookskft.blog.hu/api/trackback/id/tr6213504557

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Minden korty ajándék 2017.12.25. 13:49:41

Mit üzen a web? Heti alkoholos hírek, költemények: Italt venni karácsonyra gyakorta megúszás. De minőségi italt venni, értőknek? A jó szándék jele. A Heti sajtó a témára egyre nagyobb erőkkel fókuszál, ergo most ajándék ötletekért is érdemes lehet a...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása